Over ons
Ondanks dat wij landelijk markt voeren, willen wij ons onderscheiden door dit in een persoonlijke kader te blijven houden. Consumenten moeten met gemak een hovenier uit kunnen nodigen waarbij er een leuke en ontspannen ervaring uit voortvloeit.
Ons motto is dan ook; "liever geen klant dan een ontevreden klant". Wij zijn ook scherp op de voor- en nazorg van een dienst die elk willekeurige hovenier heeft afgerond. Consumenten zijn hierin vrij om een enquête in te vullen en het betreffende bedrijf te nomineren voor een aantal sterren. Dit wordt in een database bijgehouden en het maandelijks gemiddelde zal ook openbaar gesteld worden op de pagina van de betreffende hovenier / stratenmaker. Hierbij kunnen op de pagina ook referenties worden genoteerd.
WIN WIN! Ofwel voor het bedrijf een promotiewaardering en voor de consument een geruststelling.
Als directeur van "Hovenier in de buurt b.v.", stel ik mij even voor. Ik ben Marcel Pas en ik ben ook bekend met de ambachten die je als hovenier / stratenmaker / leidinggevende uitvoert. Vele klanten mogen blij maken met een prachtige oplevering van hun wensen en ook vele gemeentelijke projecten afgerond als leidinggevende. Hierbij bedrijvigheid uitgevoerd in de stenenhandel, transport, bestratingen, asfalt, rioleringen, grond- en sloopwerken.
Kortom een mooi, maar ook een zwaar beroep wat zeker mijn respect verdient voor degene die het dagelijks als werk uitvoeren.
Vandaar dat wij onze passie digitaal voort zetten en een verbinding willen creëren tussen bedrijven en consumenten en hierbij een stukje ervaring van onszelf willen meegeven.
Wij wensen u allen succes bij het vinden van een vakman naar wens!